
Vinkissä on ne vanhat tutut, eli asiallinen valokuva, faktat eli CV, ja verkostosi. Ja uratarina. Mistä tulet, mitä osaat ja minne olet matkalla. Hissipuhehan on juuri tarinankerrontaa. Ehkä pitäisi taas viritellä omaa hissipuhettaan myyvemmäksi ja laittaa se profiiliinsa. Tarinasta, eli profiiliyhteenvedosta tulee löytyä avainsanat, mielellään perusmuodossa. Se auttaa löydettävyyttä.
Mietin tässä joku aika sitten avointen hakemusten tekoa, varsinkin sellaisen, jossa osoittaisin pystyväni ratkaisemaan yrityksen ongelmat. Myymään ongelmanratkaisutuotetta nimeltä Salla. Ehkä pitäisi tehdä Sallasta tuote-esite, jossa esittelisi tuotteen hyötyjä ja etuja asiakkaalle. Ja vielä hyvää hinta-laatusuhdetta. Kuinka Sallan avulla yrityksestä tulee entistä ehompi, nopeampi, tehokkaampi, menestyvämpi. Ostaisikohan joku tämän tarinan?
Kuva: freedigitalphotos/digitalart
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti